Měřicí vůz 5522 – rekonstruovaný v roce 1988 z původního vozu T3 6226. Vůz neměl zpočátku možnost vizuální kontroly troleje, údaje o poloze troleje – výška a odchylka od svislé osy kolejí (klikatost) byly převáděny z druhého (měřicího) pantografu elektricky na vnitřní kontrolní panel. Nepřipojovalo se ani žádné záznamové zařízení. Později bylo do druhého střešního větracího poklopu dosazeno okénko pro možnost vizuální kontroly troleje.
Navigace: Orionka > 5522
5522




















































































































































































001 | Ještě jako 6226 na Orionce | 30.4.1987 |
002 | 5522 a mazač troleje 4049, Orionka | 29.8.1988 |
003 | Orionka | 29.8.1988 |
004 | S mazačem troleje (původně vůz 447), Orionka | 30.11.1988 |
005 | První tramvaje na trati Ohrada - Palmovka. Souprava 5522+6613, Krejcárek | 21.11.1990 |
006 | 5522+6607 spolu se soupravou 7244+7245 (9) ve smyčce Sídliště Řepy | 19.12.1990 |
007 | S vozem 6607 probíhalo poslední měření v soupravě, později vůz 5522 jezdil již jen jako sólo. Smyčka Vozovna Pankrác. | 19.12.1990 |
008 | S vozem 7258, vozovna Strašnice | 31.1.1993 |
009 | Mezi zastávkami Plynárna Michle a Michelská | 31.1.1993 |
010 | U smyčky Vozovna Pankrác, vlevo strojní zatlačovačka pryžových profilů SZ2 pro kolejnice systému BKV | 31.1.1993 |
011 | Manipulační kolej Na Zámecké | 31.1.1993 |
012 | Trojský most | 31.1.1993 |
013 | Od Krejcárku na Ohradu | 31.1.1993 |
014 | Spořilov | 31.1.1993 |
015 | Sídliště Ďáblice, vlevo souprava 6524+6523 (12) | 31.1.1993 |
016 | Výstaviště | 31.1.1993 |
017 | Výstaviště | 31.1.1993 |
018 | Křižovatka Sokolovská - U Balabenky | 31.1.1993 |
019 | U odbočky do vozovny Hloubětín | 31.1.1993 |
020 | S vozem 9043 (3), Lehovec | 31.1.1993 |
021 | Smyčka Vysočanská | 31.1.1993 |
022 | Palmovka - odbočení do ulice Na Žertvách | 31.1.1993 |
023 | Spojovací | 31.1.1993 |
024 | Harfa | 21.3.1993 |
025 | Kolejový přejezd pod Palmovkou | 21.3.1993 |
026 | Mezi zastávkami Stejskalova a U Kříže, v pozadí čerstvě otevřený Discoland Sylvie (od r. 1992) | 21.3.1993 |
027 | Souprava 7060+7061 (22), vůz 5522 stojí na odstavné koleji u Brusnice | 21.3.1993 |
028 | Odstavná kolej u Brusnice, na lince 22 souprava 7066+7067 | 21.3.1993 |
029 | Dlabačov | 21.3.1993 |
030 | Vypich | 21.3.1993 |
031 | Před smyčkou Podbaba | 21.3.1993 |
032 | Smyčka Špejchar s (již nefunkčním) odjezdovým návěstidlem | 21.3.1993 |
033 | Chotkovy sady | 21.3.1993 |
034 | Černokostelecká | 21.3.1993 |
035 | Manipulační kolej Opletalova | 21.3.1993 |
036 | Manipulační kolej Opletalova | 21.3.1993 |
037 | Hradčanská | 21.3.1993 |
038 | Petřiny | 21.3.1993 |
039 | Míjení se soupravou 351+1530 (91), Nám. Republiky | 9.5.1993 |
040 | Výstaviště | 9.5.1993 |
041 | Dlabačov | 9.5.1993 |
042 | Malostranské náměstí | 9.5.1993 |
043 | Malostranské náměstí | 9.5.1993 |
044 | Smyčka Podolská vodárna | 9.5.1993 |
045 | Vlečková kolej Nádraží Smíchov (odbočka z ulice Za Ženskými domovy) | 9.5.1993 |
046 | Vlečková kolej Nádraží Smíchov (odbočka z ulice Za Ženskými domovy) | 9.5.1993 |
047 | Vůz 5522 přesunutý o několik metrů do areálu ČD - Nádraží Smíchov | 9.5.1993 |
048 | Vratný trojúhelník Laurová | 9.5.1993 |
049 | Se soupravou 6524+6523 (24) ve smyčce Hlubočepy | 9.5.1993 |
050 | U pomníku 100 km tratí na Zlíchově | 9.5.1993 |
051 | Pohled na druhý (měřicí) pantograf vozu 5522. Vozidlo před ním je mazač troleje 5523. Orionka | 5.7.1993 |
052 | Smyčka Hloubětín (nyní Starý Hloubětín) | 11.7.1993 |
053 | Bývalá zastávka Školka | 11.7.1993 |
054 | Odstavná kolej v ulici Pod Pekárnami | 11.7.1993 |
055 | Smyčka Výstaviště | 11.7.1993 |
056 | Se soupravou 7152+7163 (20) ve smyčce Červený vrch | 11.7.1993 |
057 | Kolejový přejezd v zastávce Nad Trojou | 11.7.1993 |
058 | Křížení s železniční vlečkou u zastávky Nádraží Holešovice | 11.7.1993 |
059 | S autobusem ev.č. 5439 (163) ve smyčce Černokostelecká | 12.9.1993 |
060 | U zastávky Lokomotivka | 12.9.1993 |
061 | Vozovna Pankrác | 12.9.1993 |
062 | Balabenka | 7.11.1993 |
063 | Smyčka Vysočanská s odstavnou kolejí v ulici Pod Pekárnami | 7.11.1993 |
064 | Jičínská ulice mezi Florou a Olšanským náměstím | 7.11.1993 |
065 | Kolejový přejezd u Hlavního nádraží | 7.11.1993 |
066 | Zbytky třetí koleje v zastávce Želivského | 14.11.1993 |
067 | Rašínovo nábřeží směrem k Výtoni | 30.1.1994 |
068 | Odbočka ke smyčce Nádraží Braník s dosud nenapojenou tratí do Modřan | 30.1.1994 |
069 | Hládkov | 20.3.1994 |
070 | Vozovna Pankrác | 20.3.1994 |
071 | Zvonařka | 20.3.1994 |
072 | U zastávky Okrouhlická | 22.5.1994 |
073 | Před smyčkou Podbaba | 22.5.1994 |
074 | U Nádraží Vyšehrad | 22.5.1994 |
075 | Ládví | 22.5.1994 |
076 | Jiráskovo náměstí | 26.6.1994 |
077 | Smyčka Kubánské náměstí. Na voze je patrné již dosazené střešní okno pro vizuální kontrolu troleje. | 26.6.1994 |
078 | Mezi zastávkami Klamovka a U Zvonu | 26.6.1994 |
079 | Od Bertramky k Andělu | 26.6.1994 |
080 | Horky | 26.6.1994 |
081 | Manipulační oblouk z Minské ulice ke Koh-i-nooru | 26.6.1994 |
082 | Hládkov | 27.11.1994 |
083 | S odstaveným vlečným vozem 1429 ve vozovně Motol | 27.11.1994 |
084 | S odstavenými vlečnými vozy 1542 a 4500 ve vozovně Motol | 27.11.1994 |
085 | Křížový kolejový přejezd na severním předmostí Trojského mostu | 27.11.1994 |
086 | Kolejový přejezd v zastávce Nad Trojou se soupravou 6430+6429 (17) | 27.11.1994 |
087 | S vozem 8200 ve smyčce Olšanské hřbitovy | 15.1.1995 |
088 | Kolejový přejezd u Národního divadla se soupravou 6965+6940 (18) | 22.1.1995 |
089 | Odstavná kolej u Brusnice a souprava 6472+6369 (22) | 22.1.1995 |
090 | Opletalova | 22.1.1995 |
091 | S vozem 8200 na Zvonařce | 22.1.1995 |
092 | Hradčanská ke Špejcharu | 2.4.1995 |
093 | Do srpna 1995 byly u smyčky před pankráckou vozovnou dvě koleje. | 2.4.1995 |
094 | Ve vozovně Pankrác s odstaveným vozem 6322 | 2.4.1995 |
095 | Průhled ze zadní plošiny vozu 5522 na odstavené vozy T3 ve vozovně Pankrác | 2.4.1995 |
096 | Také vůz 5522. Sídliště Řepy. | 2.4.1995 |
097 | Domluvené setkání dvou vozidel ev.č. 5522 ve smyčce Sídliště Řepy | 2.4.1995 |
098 | Dva vozy 5522 a souprava 6375+6373 (4), Sídliště Řepy | 2.4.1995 |
099 | Opletalova | 2.4.1995 |
100 | První tramvaj na modřanské trati. Nádraží Modřany. | 12.5.1995 |
101 | První tramvaj na modřanské trati mezi zastávkami U Libušského potoka a Modřanská rokle | 12.5.1995 |
102 | První tramvaj na modřanské trati v zastávce Modřanská rokle | 12.5.1995 |
103 | První tramvaj ve smyčce Sídliště Modřany | 12.5.1995 |
104 | Zkouška elektricky ovládané výhybky na plánovanou trať do Libuše | 21.5.1995 |
105 | Vůz 5522 poblíž bývalé koleje pro kropicí vozy na Kosárkově nábřeží | 21.5.1995 |
106 | Chotkovy sady | 21.5.1995 |
107 | U zaniklé železniční vlečky poblíž zastávky Nádraží Holešovice | 21.5.1995 |
108 | Třebenická | 21.5.1995 |
109 | Odbočka do smyčky Nádraží Braník | 21.5.1995 |
110 | S vozem 9025 (3) a soupravou vedenou vozem 6845 (17) ve smyčce Nádraží Braník | 21.5.1995 |
111 | Smyčka Podolská vodárna | 21.5.1995 |
112 | Jiráskovo náměstí | 21.5.1995 |
113 | ÚD DP | 21.5.1995 |
114 | Účel kontrolních jízd měřicím vozem - zjištěna nepřípustná poloha troleje, jak je vidět u zadního pantografu. Vůz stojí poblíž budky výhybkáře na vjezdu do smyčky Hloubětín. | 25.6.1995 |
115 | První tramvaj na nové kolejové spojce mezi smyčkou Sídliště Řepy a nádražím ČD Praha - Zličín | 26.6.1995 |
116 | První tramvaj na nové kolejové spojce mezi smyčkou Sídliště Řepy a nádražím ČD Praha - Zličín | 26.6.1995 |
117 | První tramvaj na nové kolejové spojce mezi smyčkou Sídliště Řepy a nádražím ČD Praha - Zličín | 26.6.1995 |
118 | U zastávky Trojská | 29.6.1995 |
119 | S vozem 9025 (35) v zastávce Trojská | 29.6.1995 |
120 | Zastávka Trojská těsně po rekonstrukci | 29.6.1995 |
121 | S vozy 5548 a 5535 na dvoře střešovické vozovny | 21.10.1995 |
122 | Soupravy 7274+7275 (9), 6139+6138 (9), 6494+6495 (19) a vůz 5522 ve smyčce Spojovací | 22.10.1995 |
123 | Křížový přejezd u Trojského mostu byl nahrazen dvěma jednoduchými přejezdy. Vůz zastavil nad výhybkami obou přejezdů, zadní podvozek je ještě na levém přejezdu a přední podvozek již zatáčí na pravý přejezd. | 22.10.1995 |
124 | U zastávky Karlínské náměstí | 22.10.1995 |
125 | Na konci koleje v Záhřebské ulici na vratném kolejovém trojúhelníku Zvonařka | 22.10.1995 |
126 | Na manipulační kolejové odbočce z ulice Za Ženskými domovy do areálu ČD Praha - Smíchov | 22.10.1995 |
127 | V pozadí vůz 6656 (5), Vápenka | 28.10.1995 |
128 | Výstaviště | 19.11.1995 |
129 | Na lince 20 vůz 6674, smyčka Červený vrch | 19.11.1995 |
130 | Mezi zastávkami Divadlo na Fidlovačce a Svatoplukova | 19.11.1995 |
131 | Setkání se zkušebním vozem 8201 na Palackého náměstí | 19.11.1995 |
132 | Vozovna Pankrác spolu s pracovním vozem 5543 a kolejovým brusem 5571 | 19.11.1995 |
133 | Ulice Za Ženskými domovy se zbytkem železniční vlečky a s manipulačním kolejovým obloukem do areálu ČD | 11.2.1996 |
134 | Spolu s prototypem vozu RT6N1 č.0028 ve smyčce Lehovec | 11.2.1996 |
135 | Spolu s prototypem vozu RT6N1 č.0028 ve smyčce Lehovec | 11.2.1996 |
136 | Balabenka | 11.2.1996 |
137 | Jako linka 99 vůz nejezdil, jednalo se jen o ozdobu pro fotografy. Smyčka Harfa. | 11.2.1996 |
138 | Ve vozovně Hloubětín s pracovním vozem 5401 a zatlačovačkou SZ2 | 11.2.1996 |
139 | 5401 a 5522, vozovna Hloubětín | 11.2.1996 |
140 | Smetanovo nábřeží, vůz 351 se zbytky reklamního nátěru. | 20.4.1996 |
141 | Kolejový přejezd u Invalidovny | 21.4.1996 |
142 | Kolejový přejezd na Malostranském náměstí | 16.6.1996 |
143 | Mezi zastávkami Bílá Hora a Malý Břevnov | 16.6.1996 |
144 | Hládkov | 16.6.1996 |
145 | Upravené stanoviště pro zpětný pohyb vozu | 16.6.1996 |
146 | Zadní část interiéru s průhledem na měřicí pantograf | 16.6.1996 |
147 | Stanoviště obsluhy měřicího pracoviště | 16.6.1996 |
148 | Měřicí panel vozu 5522 | 16.6.1996 |
149 | Přední část interiéru vozu | 16.6.1996 |
150 | Převodník signálů z měřicího pantografu, dole skříňka spínače střešního osvětlení | 16.6.1996 |
151 | Řídicí panel vozu 5522 | 16.6.1996 |
152 | Stanoviště řidiče a pomocníka | 16.6.1996 |
153 | Sestava zrcátek a přidaný síťový voltmetr | 16.6.1996 |
154 | Jako doprovodný vůz při akci Kroužku městské dopravy (proto "K"), Výstaviště | 23.6.1996 |
155 | Jako doprovodný vůz při jízdě Kroužku městské dopravy soupravou 240+1200, Anděl | 23.6.1996 |
156 | Chodovská. Montážní Mercedes AC 48-29 je nyní zařazen ve sbírkách Muzea MHD ve Střešovicích | 26.6.1996 |
157 | Od Spořilova k Teplárně Michle | 27.6.1996 |
158 | I.P.Pavlova | 23.8.1996 |
159 | I.P.Pavlova | 23.8.1996 |
160 | Ve vozovně Střešovice spolu s vozem 6102 | 27.10.1996 |
161 | Orionka a vůz č.28 | 30.11.1996 |
162 | S vozy 5406, 5601, 5602, 7136+7137, 5500 a 6102 na muzejním dvoře střešovické vozovny | 30.11.1996 |
163 | Sídliště Řepy | 1.12.1996 |
164 | Na sjezdové výhybce od plánované trati do Libuše... Sídliště Modřany | 1.12.1996 |
165 | U zastávky Drinopol | 26.1.1997 |
166 | Dlabačov | 26.1.1997 |
167 | Smyčka Vypich | 26.1.1997 |
168 | Pomocí kolejového přejezdu v Minské ulici se vůz 5522 dostal na chvíli na levou kolej na Čechově náměstí. Na lince 106 jej objíždí autobus ev.č. 7105. | 13.4.1997 |
169 | Administrativně spadal vůz 5522 pod depo Střešovice | 23.6.1997 |
170 | Na Karlově náměstí již po částečném odstrojení (příprava na likvidaci) | 27.8.1997 |
171 | U Královského letohrádku | 23.9.1997 |
172 | Smyčka Ústřední dílny DP | 10.10.1997 |
173 | Výjezd ze smyčky ÚD DP | 10.10.1997 |
174 | Zastávka Vozovna Strašnice směr Želivského | 10.10.1997 |
175 | Setkání s vozem 9103 v zastávce Vinohradské hřbitovy | 10.10.1997 |
176 | U zastávky Vozovna Strašnice (směr z centra) | 10.10.1997 |
177 | S autobusem náhradní dopravy ev.č.85 u smyčky Černokostelecká | 10.10.1997 |
178 | Poslední výjezd z Orionky na poslední pracovní cestu | 28.10.1997 |
179 | Poslední provozní fotka vozu 5522. Krejcárek | 28.10.1997 |
180 | Ústřední dílny DP | 7.7.1998 |