001 |
Ještě jako 6226 na Orionce |
30.4.1987 |
002 |
5522 a mazač troleje 4049, Orionka |
29.8.1988 |
003 |
Orionka |
29.8.1988 |
004 |
S mazačem troleje (původně vůz 447), Orionka |
30.11.1988 |
005 |
První tramvaje na trati Ohrada - Palmovka. Souprava 5522+6613, Krejcárek |
21.11.1990 |
006 |
5522+6607 spolu se soupravou 7244+7245 (9) ve smyčce Sídliště Řepy |
19.12.1990 |
007 |
S vozem 6607 probíhalo poslední měření v soupravě, později vůz 5522 jezdil již jen jako sólo. Smyčka Vozovna Pankrác. |
19.12.1990 |
008 |
S vozem 7258, vozovna Strašnice |
31.1.1993 |
009 |
Mezi zastávkami Plynárna Michle a Michelská |
31.1.1993 |
010 |
U smyčky Vozovna Pankrác, vlevo strojní zatlačovačka pryžových profilů SZ2 pro kolejnice systému BKV |
31.1.1993 |
011 |
Manipulační kolej Na Zámecké |
31.1.1993 |
012 |
Trojský most |
31.1.1993 |
013 |
Od Krejcárku na Ohradu |
31.1.1993 |
014 |
Spořilov |
31.1.1993 |
015 |
Sídliště Ďáblice, vlevo souprava 6524+6523 (12) |
31.1.1993 |
016 |
Výstaviště |
31.1.1993 |
017 |
Výstaviště |
31.1.1993 |
018 |
Křižovatka Sokolovská - U Balabenky |
31.1.1993 |
019 |
U odbočky do vozovny Hloubětín |
31.1.1993 |
020 |
S vozem 9043 (3), Lehovec |
31.1.1993 |
021 |
Smyčka Vysočanská |
31.1.1993 |
022 |
Palmovka - odbočení do ulice Na Žertvách |
31.1.1993 |
023 |
Spojovací |
31.1.1993 |
024 |
Harfa |
21.3.1993 |
025 |
Kolejový přejezd pod Palmovkou |
21.3.1993 |
026 |
Mezi zastávkami Stejskalova a U Kříže, v pozadí čerstvě otevřený Discoland Sylvie (od r. 1992) |
21.3.1993 |
027 |
Souprava 7060+7061 (22), vůz 5522 stojí na odstavné koleji u Brusnice |
21.3.1993 |
028 |
Odstavná kolej u Brusnice, na lince 22 souprava 7066+7067 |
21.3.1993 |
029 |
Dlabačov |
21.3.1993 |
030 |
Vypich |
21.3.1993 |
031 |
Před smyčkou Podbaba |
21.3.1993 |
032 |
Smyčka Špejchar s (již nefunkčním) odjezdovým návěstidlem |
21.3.1993 |
033 |
Chotkovy sady |
21.3.1993 |
034 |
Černokostelecká |
21.3.1993 |
035 |
Manipulační kolej Opletalova |
21.3.1993 |
036 |
Manipulační kolej Opletalova |
21.3.1993 |
037 |
Hradčanská |
21.3.1993 |
038 |
Petřiny |
21.3.1993 |
039 |
Míjení se soupravou 351+1530 (91), Nám. Republiky |
9.5.1993 |
040 |
Výstaviště |
9.5.1993 |
041 |
Dlabačov |
9.5.1993 |
042 |
Malostranské náměstí |
9.5.1993 |
043 |
Malostranské náměstí |
9.5.1993 |
044 |
Smyčka Podolská vodárna |
9.5.1993 |
045 |
Vlečková kolej Nádraží Smíchov (odbočka z ulice Za Ženskými domovy) |
9.5.1993 |
046 |
Vlečková kolej Nádraží Smíchov (odbočka z ulice Za Ženskými domovy) |
9.5.1993 |
047 |
Vůz 5522 přesunutý o několik metrů do areálu ČD - Nádraží Smíchov |
9.5.1993 |
048 |
Vratný trojúhelník Laurová |
9.5.1993 |
049 |
Se soupravou 6524+6523 (24) ve smyčce Hlubočepy |
9.5.1993 |
050 |
U pomníku 100 km tratí na Zlíchově |
9.5.1993 |
051 |
Pohled na druhý (měřicí) pantograf vozu 5522. Vozidlo před ním je mazač troleje 5523. Orionka |
5.7.1993 |
052 |
Smyčka Hloubětín (nyní Starý Hloubětín) |
11.7.1993 |
053 |
Bývalá zastávka Školka |
11.7.1993 |
054 |
Odstavná kolej v ulici Pod Pekárnami |
11.7.1993 |
055 |
Smyčka Výstaviště |
11.7.1993 |
056 |
Se soupravou 7152+7163 (20) ve smyčce Červený vrch |
11.7.1993 |
057 |
Kolejový přejezd v zastávce Nad Trojou |
11.7.1993 |
058 |
Křížení s železniční vlečkou u zastávky Nádraží Holešovice |
11.7.1993 |
059 |
S autobusem ev.č. 5439 (163) ve smyčce Černokostelecká |
12.9.1993 |
060 |
U zastávky Lokomotivka |
12.9.1993 |
061 |
Vozovna Pankrác |
12.9.1993 |
062 |
Balabenka |
7.11.1993 |
063 |
Smyčka Vysočanská s odstavnou kolejí v ulici Pod Pekárnami |
7.11.1993 |
064 |
Jičínská ulice mezi Florou a Olšanským náměstím |
7.11.1993 |
065 |
Kolejový přejezd u Hlavního nádraží |
7.11.1993 |
066 |
Zbytky třetí koleje v zastávce Želivského |
14.11.1993 |
067 |
Rašínovo nábřeží směrem k Výtoni |
30.1.1994 |
068 |
Odbočka ke smyčce Nádraží Braník s dosud nenapojenou tratí do Modřan |
30.1.1994 |
069 |
Hládkov |
20.3.1994 |
070 |
Vozovna Pankrác |
20.3.1994 |
071 |
Zvonařka |
20.3.1994 |
072 |
U zastávky Okrouhlická |
22.5.1994 |
073 |
Před smyčkou Podbaba |
22.5.1994 |
074 |
U Nádraží Vyšehrad |
22.5.1994 |
075 |
Ládví |
22.5.1994 |
076 |
Jiráskovo náměstí |
26.6.1994 |
077 |
Smyčka Kubánské náměstí. Na voze je patrné již dosazené střešní okno pro vizuální kontrolu troleje. |
26.6.1994 |
078 |
Mezi zastávkami Klamovka a U Zvonu |
26.6.1994 |
079 |
Od Bertramky k Andělu |
26.6.1994 |
080 |
Horky |
26.6.1994 |
081 |
Manipulační oblouk z Minské ulice ke Koh-i-nooru |
26.6.1994 |
082 |
Hládkov |
27.11.1994 |
083 |
S odstaveným vlečným vozem 1429 ve vozovně Motol |
27.11.1994 |
084 |
S odstavenými vlečnými vozy 1542 a 4500 ve vozovně Motol |
27.11.1994 |
085 |
Křížový kolejový přejezd na severním předmostí Trojského mostu |
27.11.1994 |
086 |
Kolejový přejezd v zastávce Nad Trojou se soupravou 6430+6429 (17) |
27.11.1994 |
087 |
S vozem 8200 ve smyčce Olšanské hřbitovy |
15.1.1995 |
088 |
Kolejový přejezd u Národního divadla se soupravou 6965+6940 (18) |
22.1.1995 |
089 |
Odstavná kolej u Brusnice a souprava 6472+6369 (22) |
22.1.1995 |
090 |
Opletalova |
22.1.1995 |
091 |
S vozem 8200 na Zvonařce |
22.1.1995 |
092 |
Hradčanská ke Špejcharu |
2.4.1995 |
093 |
Do srpna 1995 byly u smyčky před pankráckou vozovnou dvě koleje. |
2.4.1995 |
094 |
Ve vozovně Pankrác s odstaveným vozem 6322 |
2.4.1995 |
095 |
Průhled ze zadní plošiny vozu 5522 na odstavené vozy T3 ve vozovně Pankrác |
2.4.1995 |
096 |
Také vůz 5522. Sídliště Řepy. |
2.4.1995 |
097 |
Domluvené setkání dvou vozidel ev.č. 5522 ve smyčce Sídliště Řepy |
2.4.1995 |
098 |
Dva vozy 5522 a souprava 6375+6373 (4), Sídliště Řepy |
2.4.1995 |
099 |
Opletalova |
2.4.1995 |
100 |
První tramvaj na modřanské trati. Nádraží Modřany. |
12.5.1995 |
101 |
První tramvaj na modřanské trati mezi zastávkami U Libušského potoka a Modřanská rokle |
12.5.1995 |
102 |
První tramvaj na modřanské trati v zastávce Modřanská rokle |
12.5.1995 |
103 |
První tramvaj ve smyčce Sídliště Modřany |
12.5.1995 |
104 |
Zkouška elektricky ovládané výhybky na plánovanou trať do Libuše |
21.5.1995 |
105 |
Vůz 5522 poblíž bývalé koleje pro kropicí vozy na Kosárkově nábřeží |
21.5.1995 |
106 |
Chotkovy sady |
21.5.1995 |
107 |
U zaniklé železniční vlečky poblíž zastávky Nádraží Holešovice |
21.5.1995 |
108 |
Třebenická |
21.5.1995 |
109 |
Odbočka do smyčky Nádraží Braník |
21.5.1995 |
110 |
S vozem 9025 (3) a soupravou vedenou vozem 6845 (17) ve smyčce Nádraží Braník |
21.5.1995 |
111 |
Smyčka Podolská vodárna |
21.5.1995 |
112 |
Jiráskovo náměstí |
21.5.1995 |
113 |
ÚD DP |
21.5.1995 |
114 |
Účel kontrolních jízd měřicím vozem - zjištěna nepřípustná poloha troleje, jak je vidět u zadního pantografu. Vůz stojí poblíž budky výhybkáře na vjezdu do smyčky Hloubětín. |
25.6.1995 |
115 |
První tramvaj na nové kolejové spojce mezi smyčkou Sídliště Řepy a nádražím ČD Praha - Zličín |
26.6.1995 |
116 |
První tramvaj na nové kolejové spojce mezi smyčkou Sídliště Řepy a nádražím ČD Praha - Zličín |
26.6.1995 |
117 |
První tramvaj na nové kolejové spojce mezi smyčkou Sídliště Řepy a nádražím ČD Praha - Zličín |
26.6.1995 |
118 |
U zastávky Trojská |
29.6.1995 |
119 |
S vozem 9025 (35) v zastávce Trojská |
29.6.1995 |
120 |
Zastávka Trojská těsně po rekonstrukci |
29.6.1995 |
121 |
S vozy 5548 a 5535 na dvoře střešovické vozovny |
21.10.1995 |
122 |
Soupravy 7274+7275 (9), 6139+6138 (9), 6494+6495 (19) a vůz 5522 ve smyčce Spojovací |
22.10.1995 |
123 |
Křížový přejezd u Trojského mostu byl nahrazen dvěma jednoduchými přejezdy. Vůz zastavil nad výhybkami obou přejezdů, zadní podvozek je ještě na levém přejezdu a přední podvozek již zatáčí na pravý přejezd. |
22.10.1995 |
124 |
U zastávky Karlínské náměstí |
22.10.1995 |
125 |
Na konci koleje v Záhřebské ulici na vratném kolejovém trojúhelníku Zvonařka |
22.10.1995 |
126 |
Na manipulační kolejové odbočce z ulice Za Ženskými domovy do areálu ČD Praha - Smíchov |
22.10.1995 |
127 |
V pozadí vůz 6656 (5), Vápenka |
28.10.1995 |
128 |
Výstaviště |
19.11.1995 |
129 |
Na lince 20 vůz 6674, smyčka Červený vrch |
19.11.1995 |
130 |
Mezi zastávkami Divadlo na Fidlovačce a Svatoplukova |
19.11.1995 |
131 |
Setkání se zkušebním vozem 8201 na Palackého náměstí |
19.11.1995 |
132 |
Vozovna Pankrác spolu s pracovním vozem 5543 a kolejovým brusem 5571 |
19.11.1995 |
133 |
Ulice Za Ženskými domovy se zbytkem železniční vlečky a s manipulačním kolejovým obloukem do areálu ČD |
11.2.1996 |
134 |
Spolu s prototypem vozu RT6N1 č.0028 ve smyčce Lehovec |
11.2.1996 |
135 |
Spolu s prototypem vozu RT6N1 č.0028 ve smyčce Lehovec |
11.2.1996 |
136 |
Balabenka |
11.2.1996 |
137 |
Jako linka 99 vůz nejezdil, jednalo se jen o ozdobu pro fotografy. Smyčka Harfa. |
11.2.1996 |
138 |
Ve vozovně Hloubětín s pracovním vozem 5401 a zatlačovačkou SZ2 |
11.2.1996 |
139 |
5401 a 5522, vozovna Hloubětín |
11.2.1996 |
140 |
Smetanovo nábřeží, vůz 351 se zbytky reklamního nátěru. |
20.4.1996 |
141 |
Kolejový přejezd u Invalidovny |
21.4.1996 |
142 |
Kolejový přejezd na Malostranském náměstí |
16.6.1996 |
143 |
Mezi zastávkami Bílá Hora a Malý Břevnov |
16.6.1996 |
144 |
Hládkov |
16.6.1996 |
145 |
Upravené stanoviště pro zpětný pohyb vozu |
16.6.1996 |
146 |
Zadní část interiéru s průhledem na měřicí pantograf |
16.6.1996 |
147 |
Stanoviště obsluhy měřicího pracoviště |
16.6.1996 |
148 |
Měřicí panel vozu 5522 |
16.6.1996 |
149 |
Přední část interiéru vozu |
16.6.1996 |
150 |
Převodník signálů z měřicího pantografu, dole skříňka spínače střešního osvětlení |
16.6.1996 |
151 |
Řídicí panel vozu 5522 |
16.6.1996 |
152 |
Stanoviště řidiče a pomocníka |
16.6.1996 |
153 |
Sestava zrcátek a přidaný síťový voltmetr |
16.6.1996 |
154 |
Jako doprovodný vůz při akci Kroužku městské dopravy (proto "K"), Výstaviště |
23.6.1996 |
155 |
Jako doprovodný vůz při jízdě Kroužku městské dopravy soupravou 240+1200, Anděl |
23.6.1996 |
156 |
Chodovská. Montážní Mercedes AC 48-29 je nyní zařazen ve sbírkách Muzea MHD ve Střešovicích |
26.6.1996 |
157 |
Od Spořilova k Teplárně Michle |
27.6.1996 |
158 |
I.P.Pavlova |
23.8.1996 |
159 |
I.P.Pavlova |
23.8.1996 |
160 |
Ve vozovně Střešovice spolu s vozem 6102 |
27.10.1996 |
161 |
Orionka a vůz č.28 |
30.11.1996 |
162 |
S vozy 5406, 5601, 5602, 7136+7137, 5500 a 6102 na muzejním dvoře střešovické vozovny |
30.11.1996 |
163 |
Sídliště Řepy |
1.12.1996 |
164 |
Na sjezdové výhybce od plánované trati do Libuše... Sídliště Modřany |
1.12.1996 |
165 |
U zastávky Drinopol |
26.1.1997 |
166 |
Dlabačov |
26.1.1997 |
167 |
Smyčka Vypich |
26.1.1997 |
168 |
Pomocí kolejového přejezdu v Minské ulici se vůz 5522 dostal na chvíli na levou kolej na Čechově náměstí. Na lince 106 jej objíždí autobus ev.č. 7105. |
13.4.1997 |
169 |
Administrativně spadal vůz 5522 pod depo Střešovice |
23.6.1997 |
170 |
Na Karlově náměstí již po částečném odstrojení (příprava na likvidaci) |
27.8.1997 |
171 |
U Královského letohrádku |
23.9.1997 |
172 |
Smyčka Ústřední dílny DP |
10.10.1997 |
173 |
Výjezd ze smyčky ÚD DP |
10.10.1997 |
174 |
Zastávka Vozovna Strašnice směr Želivského |
10.10.1997 |
175 |
Setkání s vozem 9103 v zastávce Vinohradské hřbitovy |
10.10.1997 |
176 |
U zastávky Vozovna Strašnice (směr z centra) |
10.10.1997 |
177 |
S autobusem náhradní dopravy ev.č.85 u smyčky Černokostelecká |
10.10.1997 |
178 |
Poslední výjezd z Orionky na poslední pracovní cestu |
28.10.1997 |
179 |
Poslední provozní fotka vozu 5522. Krejcárek |
28.10.1997 |
180 |
Ústřední dílny DP |
7.7.1998 |